mandag den 12. august 2013

Freakshow på prot-trip - nu med selvbeherskelse!

Vind og skæv

I dag var jeg så forbi min fysioterapeut nr. 2. Jeg kalder ham bare 2 fra nu af. Jeg har glemt hans navn - jeg havde mere travlt med at forsøge at redegøre for alle mine skavanker og ikke savle for meget over de der biceps manden slæber rundt på.... :P Spøg til side.
Det viser sig, at mine skulderblade er skæve - jeg har ikke englevinger, men noget andet. Igen; biceps, jeg hørte ikke så meget. Basicly er jeg vældig muskuløs (jeg sagde tak!) - udover nederst ved mine skulderblade. Det skulle så være derfor jeg har spændinger i hele øvre bagside. Lyder jeg skeptisk? Jeg har derfor ikke englevinger, for det er kun det nederste af mine skulderblade, som stritter ud. Shit, jeg må have lignet et freakshow! :D
Nå, men status: jeg skal lave lat pulldown og seated row 3 set @ 25 reps plus en eller anden low row øvelse med elastik. Det' ok, det ku' være værre.
Bomben sprang dog et andet - og meget ømtålig - sted. JEG SKAL SKRUE NED FOR BÆNKPRES!!!
Dude, you got to be kiddin' me!!! Og biceps. Men fuck biceps, de er trælse alligevel. De kan dø langsomt for sig selv sammen med burpees (&%!?). Fuck burpees.
Mine skulderblade skal med andre ord "rettes op" og jeg skal "trækkes tilbage". Nå, men øv for en led omgang... Men han lod mig beholde min dødløft. OH YEAH!

I dag trænede jeg med min Doktordame. Jeg fik jappet knæ- og rygøvelserne igennem, og så blev det til det mest ynkelige forsøg på boksning. Nå ja, hvad fanden, vi hyggede os!
Ellers fik jeg 2 km på romaskinen og gået en lille tur inden. Jeg vil måske ikke ligefrem kalde det træning, nok nærmere hygge. Men det skal også til nogle dage. :) I morgen vil jeg spinne og passe mine knæ- og rygøvelser.
Jeg hører faktisk efter! Jeg skulle ikke "lige lege" - overhovedet! Det må sgu da være en første.......

Kød med mere

Ellers hed det proteindag i dag. Jeg har været über træt i dag! Sådan... Virkelig træt. Sov en time efter arbejde. Så sov jeg fandme en time mere efter jeg havde været ved fys. Jeg dur ikke til det der med at have fri og ikke have planer og foretage mig noget.
Kæresten lavede endda aftensmad; bøf og salat. Han er dejlig! Han lavede også en sovs (primært fedt). Og han har vasket tøj.
Morgenmaden står på havregryn og sukkererstatning uden kcal. Ellers er det salater og en eller anden slags form for kød. Jeg prøver at variere det; fisk, kylling, kalkun og okse. I dag blev det så laks og oksekød. Jeg sov fra min eftermiddags snack, UPS.
Jeg fik i stedet lidt mandler badet i soya med 2 timers forsinkelse.. MUM!

Øverst er min formiddagssnack - det grønne er hjemmedyrket fra Mols. Lækkert! Morgenmaden til højre og aftensmaden tilberedt af min skønne Andy.

En apropos....

Total ude af takt; jeg bliver nødt til at opfordre folk til at smide Am I Wrong med Envy i ørerne. Jeg er sådan helt væk i den sang og alting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar