torsdag den 8. august 2013

Prioriteringer og de alt for korte døgn

Protein, protein, protein........

Hektisk uge - og jeg har endda haft fri! Jeg er bare en kagehat til at prioritere min tid. 
Jeg var i Ikea i mandags. Jeg blev ikke single og eneboer af den årsag, så forholdet bestod testen. 
Ellers har jeg fået den vidunderlige oplysning, at jeg har et irriteret led i korsbenet - hurra for mig! Jeg har aflastet venstre knæ efter skaden, og derfor overbelastet højre et-eller-andet-led i lænden. 
Nå, men det kommer vi da bare igennem. 

Mandag og tirsdag var proteindage, og det gjorde jeg faktisk også lidt onsdag til - så i dag er kulhydratdag. 
Jeg har lavet en fin lille collage af nogle af mine måltider. Dressingen er fed og med et minimum af kulhydrat - lækkert! 


Og så har jeg fået mine produkter!!! YEAH! 


Status er at jeg knokler på, prøver at få det bedste ud af tingene, men for lidt søvn og en følelse af at være presset - det er sgu nok ikke særlig hensigtsmæssigt.... Nu må vi se. 
Jeg tager den i stiv arm!

 Jeg er ikke alene!

Desuden fik jeg overtalt 3 veninder til at drage i FW med mig i går. 2 af dem hænger ved i 14 dage, og ser det lidt an. Det er da perfekt! 
Så kan der også blive optaget lidt videoer og taget billeder..........
Ellers har jeg været OK med træningen, men ingen nye PR's lige denne uge. 

Det der med timer.... 

Lige nu har jeg svært ved at finde tid til alt i min hverdag. Særligt mine venner bliver nedprioriteret. Lige nu er kost og træning i højsædet, og jeg har en uddannelse og et job, som jeg ikke bare kan rende fra. 
Jeg gør, hvad jeg kan for at finde tiden og overskuddet til det hele, men jeg kan mærke, at det holder lidt hårdt. 
Det er meget at bede om, men jeg håber på forståelse fra de nærmeste, og så må jeg bare tage en dag af gangen. Det er en kæmpe stressfaktor, at jeg ved, at jeg ikke kan være alle de steder, som jeg føler, at jeg burde og være det, som jeg føler, at jeg bør for mine nærmeste. 
Endnu en gang; bær over med mig! 
Jeg finder al den ledige tid, som jeg kan - indtil da nytter det ikke at lege make-believe og kalde et døgn for 30 timer........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar