lørdag den 3. august 2013

Ting, som sker og ting, som ikke sker - hovedet højt

Undskyldninger.............

At det har været en hektisk uge, det kommer jeg nok ikke udenom.
Jeg har været temmelig stresset, og det har været svært at planlægge kosten ordentligt og få trænet nok. Bevares, har gjort mit bedste, men når træning og mad skal klares inden kl 6.30 og efter kl 21, så er der pludselig nogle udfordringer.
NU glæder jeg mig bare til i morgen og en ny uge! Jeg har kun lidt over 50 timer på arbejde, så det bliver en fornøjelse!
Jeg får tid til at lægge min træning om eftermiddagen, og få lavet noget lækkert ikke-i-mikro-opvarmet-aftensmad. Det tager, uden tvivl, altså også lidt af oplevelsen, når føden har lagt og bagt i en taske i 12 timer.....

Når alt er sagt, så har jeg lidt stats. Det er SLET ikke gået, som jeg havde forventet, og jeg kan kun skyde skylden på selv. Trods alt dog en lille fremgang og det må jeg så tage for hvad det er. Jeg giver igen i næste uge. 
Jeg har heller ikke haft mine produkter denne første uge, så håber også lidt, at det booster næste uges proces. 
Jeg har sat en parentes med fremgangen fra d. 28.07 - ellers er det jo bare en masse ligegyldige tal... 

Stats d. 04.08.13
Højde: 158 cm
Vægt: 67,3 kg (-0,2)
Muskelmasse: 40,7 % (+0,7 %)
Fedtprocent: 26,4 % (-1,1%)
Talje: 78 cm (-1 cm)
Hofte: 100 cm
Lår: 59 cm (-2 cm)

Jeg snød, og var faktisk på vægten på i torsdags. Der sagde den 67,1 kg - det er lidt ærgerligt.... 
Men jeg er glad for, at jeg har min fedtprocent. Det er gået den rigtige vej. Og er der jo da også røget et par cm. Jeg vil ikke klage, men jeg vil til gengæld arbejde hårdere. 
Jeg lægger ikke billeder op denne uge, da jeg ikke umiddelbart har gjort de vilde fremskridt, så I må have fornøjelsen til gode. 

You just got served, mofo!

Jeg vil også lige bruge tiden på at prale. 
I går fik jeg lov til at møde en time senere på arbejde, så jeg kunne nå at træne. Er der lige andre, som kan prale af at have så sej en chef? :D Desuden liker hun altid mine små trænings statusser på face - skønt med støtte! 
Nå, men den stod så på ben og bryst. Okay, jeg må ikke træne ben, men jeg hører jo heller aldrig efter. 
På BB bænkpres skete der noget fantastisk. Noget, jeg forgæves har forsøgt at gøre noget ved siden januar. Jeg kom ENDELIG udover min stagnation!!! I går fik jeg flyttet 52,5 kg. Jeg har ligget og summet på 50 kg siden januar, og uanset hvad jeg næsten har gjort og ikke gjort, så har jeg bare ikke kunnet flytte noget derover. Men nu! Nu er jeg på 52,5 kg!! :D
Jeg fik også kørt 12. set på benpres - jeg må jo ikke squatte for meget, tak Maria-fys, men der er andre alternativer! - som tog lidt overhånd... 


Ups. Undskyld, Maria. Men det var da lidt fedt! Jeg har besluttet, at jeg vil maxe den i næste uge. Når man er 10 kg fra, så er det for tæt på en sejr...!

I går fik jeg ikke rigtig spist så meget eller godt. Fik tomater og en salat med laks som det eneste indtil kl 19 i går. Ikke heldigt. 
I går stod den på marineret ovnkylling og fordi jeg havde glemt mine komplekse kulhydrater, så måtte jeg smide en grov, proteinrig bolle ind med ost og skinke. 
Billedet er fra efter træningen, hvor jeg følte mig sådan lidt sej i betrækket... :D 2 stk nye PR. Det' HELT ok, Pernille!


Den bedste

Desuden fik jeg en fantastisk nyhed i går. Det er ikke officielt endnu, men jeg skal være "moster" efter jul! :D Min dejlige veninde og kæresten venter sig. Herlige nyheder og jeg GLÆDER mig! Kæmpe tillykke til jer, og så skal moster J-J her nok få gjort en rigtig squatter ud af den lille guldklump. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar